Критерії оцінювання

Критерії оцінювання

навчальних досягнень учнів

у системі загальної середньої освіти

 

Департаментом загальної середньої освіти розроблено критерії оцінювання навчальних досягнень учнів із предметів інваріантного складника навчального плану загальноосвітніх навчальних закладів                                                                              Наказ №371 від 05.05.2008р.

Аудіювання

І. Початковий

1 Студент розпізнає на слух найбільш поширені слова у мовленні, яке звучить в уповільненому темпі.

2 Студент розпізнає на слух найбільш поширені словосполучення у мовленні, яке звучить в уповільненому темпі.

3 Студент розпізнає на слух окремі прості непоширені речення і мовленнєві зразки, побудовані на вивченому мовному матеріалі у мовленні, яке звучить в уповіль­неному темпі.

II. Середній

4 Студент розпізнає на слух прості речення, фрази і мовленнєві зразки, що звучать у нормальному темпі. В основному розуміє зміст прослуханого тексту, в якому вико­ристаний знайомий мовний матеріал.

5 Студент розуміє основний зміст поданих у нормальному темпі текстів, побудо­ваних на вивченому мовному матеріалі.

6 Студент розуміє основний зміст поданих у нормальному темпі невеликих за обсягом текстів, побудованих на вивченому мовному матеріалі, які містять певну кіль­кість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися.

III. Достатній

7 Студент розуміє основний зміст поданих у нормальному темпі текстів, побу­дованих на вивченому мовному матеріалі, які містять певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися, сприймає більшу частину необхідної інформації, надану в вигляді оціночних суджень, опису, аргументації.

8 Студент розуміє основний зміст стандартного мовлення у межах тематики ситуативного мовлення, яке може містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися. В основному сприймає на слух експліцитно подану інформацію Учень (учениця) розуміє основний зміст мовлення, яке може містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися, а також сприймає основний зміст повідомлень і фактичну інформацію, подану у повідомленні.

IV. Високий

10 Студент розуміє основний зміст мовлення, яке може містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися, а також основний зміст чітких повідомлень різного рівня складності.

11 Студент розуміє тривале мовлення, яке може містити певну кількість незнайо­мих слів, про значення яких можна здогадатися. Уміє знаходити в інформаційних текстах з незнайомим матеріалом необхідну інформацію, подану в вигляді оціночних суджень, опису, аргументації.

12 Студент розуміє тривале мовлення, й основний зміст повідомлень, сприймає на слух подану фактичну інформацію у повідомленні.

Залишити коментар