Критерії оцінювання
навчальних досягнень учнів
у системі загальної середньої освіти
Департаментом загальної середньої освіти розроблено критерії оцінювання навчальних досягнень учнів із предметів інваріантного складника навчального плану загальноосвітніх навчальних закладів Наказ №371 від 05.05.2008р.
Аудіювання
І. Початковий
1 Студент розпізнає на слух найбільш поширені слова у мовленні, яке звучить в уповільненому темпі.
2 Студент розпізнає на слух найбільш поширені словосполучення у мовленні, яке звучить в уповільненому темпі.
3 Студент розпізнає на слух окремі прості непоширені речення і мовленнєві зразки, побудовані на вивченому мовному матеріалі у мовленні, яке звучить в уповільненому темпі.
II. Середній
4 Студент розпізнає на слух прості речення, фрази і мовленнєві зразки, що звучать у нормальному темпі. В основному розуміє зміст прослуханого тексту, в якому використаний знайомий мовний матеріал.
5 Студент розуміє основний зміст поданих у нормальному темпі текстів, побудованих на вивченому мовному матеріалі.
6 Студент розуміє основний зміст поданих у нормальному темпі невеликих за обсягом текстів, побудованих на вивченому мовному матеріалі, які містять певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися.
III. Достатній
7 Студент розуміє основний зміст поданих у нормальному темпі текстів, побудованих на вивченому мовному матеріалі, які містять певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися, сприймає більшу частину необхідної інформації, надану в вигляді оціночних суджень, опису, аргументації.
8 Студент розуміє основний зміст стандартного мовлення у межах тематики ситуативного мовлення, яке може містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися. В основному сприймає на слух експліцитно подану інформацію Учень (учениця) розуміє основний зміст мовлення, яке може містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися, а також сприймає основний зміст повідомлень і фактичну інформацію, подану у повідомленні.
IV. Високий
10 Студент розуміє основний зміст мовлення, яке може містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися, а також основний зміст чітких повідомлень різного рівня складності.
11 Студент розуміє тривале мовлення, яке може містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися. Уміє знаходити в інформаційних текстах з незнайомим матеріалом необхідну інформацію, подану в вигляді оціночних суджень, опису, аргументації.
12 Студент розуміє тривале мовлення, й основний зміст повідомлень, сприймає на слух подану фактичну інформацію у повідомленні.